Rejsy szkoleniowe dla ciebie

Rejsy szkoleniowe dla ciebie

Marzysz o tym, aby każde swoje wakacje spędzać na morzy i żeglować tam, gdzie masz na to ochotę? W takim razie niezbędne będą ci stosowne uprawnienia, które możesz zdobyć dzięki specjalistom naszej More »

Nowoczesny czarter jachtów

Nowoczesny czarter jachtów

Chorwacja jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez Polaków krajów – z jednej strony daje bowiem ogromne możliwości w zakresie wypoczynku, a z drugiej nie jest drogi i dzięki temu staje się konkurencyjny More »

Oferta na czarter jachtów

Oferta na czarter jachtów

Marzysz o tym, aby w końcu złapać wiatr w żagle i odetchnąć od codziennych obowiązków, a wszelkie problemy utopić gdzieś w głębokim morzu? W takim razie nasza oferta na czarter jachtów http://talar-jachting.pl/czartery/akweny/ More »

Może wakacje na jachcie?

Może wakacje na jachcie?

Pływanie jachtem kojarzy nam się z największym możliwym luksusem i wspaniałym wypoczynkiem. I słusznie, ponieważ jest to wyjątkowy sposób na spędzanie czasu, jednak wcale nie taki drogi, jak mogłoby się wydawać. Okazuje More »

Może wakacje na jachcie?

Może wakacje na jachcie?

Spokój i wielkość morza sprawia, że spędzanie wakacji na jego wodach są doskonałą okazją do wypoczynku i możliwością efektywnego zregenerowanie sił po ciężkim roku, w którym musieliśmy mierzyć się z wieloma obowiązkami More »

 

CZY PRODUKCJA FILMOWA MA COŚ WSPÓLNEGO Z ASPEKTEM REKLAMY?

produkcja filmowa, a reklama to bardzo mocne zderzenie tematu, ponieważ tak naprawdę produkcja filmowa składa się z trzech etapów, do których zalicza się: reprodukcję, postprodukcję oraz produkcję i na tym etapie nie potrzebuje reklamy. Dopiero w późniejszych etapie można podjąć decyzje o reklamie. Najczęstszymi etapami produkcji filmowej są: trzy etapy produkcji, a kolejnym krokiem jest wybór agencji reklamowej, bądź wykonywania reklamy na własną rękę.

REKLAMA, A ZACHOWANIE PRYWATNOŚCI

Reklama umożliwiająca bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez konkurenta, czyli reklama porównawcza, stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami. Ustawa reguluje szczegółowo okoliczności, w których brak postaw do uznania, że te dobre obyczaje zostały naruszone. Ocena, czy określona reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, ma charakter uznaniowy i uwzględnia szczegółowe cechy tej reklamy, a także wywołane przez nią skutki. Czyny nieuczciwej konkurencji w dziedzinie reklamy zostały uznane za wykroczenia i podlegają karze aresztu lub grzywny. Czynu nieuczciwej konkurencji może się dopuścić reklamodawca, ale również agencja reklamowa albo inny przedsiębiorca, który opracował reklamę. Przechodząc dalej reklama jest także obiektem ochrony własności intelektualnej.

Własność ta ujawnia się zarówno w sferze prawa własności przemysłowej, jak i prawa autorskiego, a także w zakresie praw pokrewnych. Przedmiotem ochrony polskiego prawa są znaki towarowe, czyli postrzegane zmysłowo oznaczenia, przeznaczone do odróżniania produktów i usług przedsiębiorstwa od ofert tego samego rodzaju pochodzących od innych przedsiębiorstw. Zatem najczęstszymi etapami produkcji filmowej są: trzy etapy produkcji, a kolejnym krokiem jest wybór agencji reklamowej, bądź wykonywania reklamy na własną rękę. Reklama umożliwiająca bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez konkurenta, czyli reklama porównawcza, stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami.